آلزایمر

ساخت وبلاگ

بی خوابی:

بی خوابی در اثر سردی ممتد یا صفرا است که ناشی از خشکی مغز است و درمانش خوردن یک بوته کاهو که در عسل آغشته شده است ودر هنگام شب باخوردن ماست با شیره یا با گلبرگ گل محمدی  یا نوشیدن دوغ با گلاب.

موضوعات مرتبط: طب سنتی

برچسب‌ها: بی خوابی

آلزایمر...
ما را در سایت آلزایمر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : treatment-body بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 11:34

سردی موجب خواب آلودگی می شود وکسانی سردی دارند در شب نباید سردی بخورند چون موجب خواب سنگین می شود وهر وقتی را برای خواب انتخاب کنن.

درچنین شرایتی باید به گرمی روی آورد و روغن گرم به بدنتان بمالید تا به راحتی بخوابید.

موضوعات مرتبط: طب سنتی

برچسب‌ها: سردی

آلزایمر...
ما را در سایت آلزایمر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : treatment-body بازدید : 198 تاريخ : پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 11:34

1-سرعت معتاد کننده است:اگر یک بارتند بروید دوست دارید همیشه تند برویدو در  این حین هیجانات ناشی از سرعت با عث آزاد شدن مواد شیمیایی در مغز می شود که اعتیاد آور است به همین خاطر دوست دارید پای خود را روی پدال گاز فشار دهید و وقتی که آهسته حرک میکنید بلعکس.سعی کنید آهسته حرکت کنید در هر کاری تا به نگرش جدیدی برسید. 2-میتوانید هرجایی این کار را انجام دهید مشغول رانندگی هستید؟نا گهان به خود بگویید باست و چند لحضه متوقف شوید احساس می کنید در شما تغییری ایجاد شده وبرای لحضه ای به درون خود می روید وقتی بدن می ایستد ذهن هم می ایستد و برای  چند لحضه نفس نکشید و بدن را بی حرکت بگزارید برای چند لحضه بادرون خود تماس بگیرید این تماس کوتاه می تواند معجزه آسا باشد.مثلأ قصد دارید آب بنوشید در یک آن متوقف می آلزایمر...
ما را در سایت آلزایمر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : treatment-body بازدید : 171 تاريخ : پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 11:34

بهلول در نزد خلیفه

روزی بهلول پیش خلیف هارون الرشید و جمعی از بزرگان نشسته بود که خلیفه خواست سر به سر بهلول بگذارد  که از اسطبل صدای شیعه ی اسب می آید و خلیف گفت بهلول برو ببین این حیوان چه می گوید گویا با تو کار دارد بهلول رفت و برگشت گفت اسب گفته است مرد حسابی حیف تو نیست که با این خر ها نشسته ای زود تر از مجلس برو بیرون.

موضوعات مرتبط: طنز نامه

برچسب‌ها: بهلول در نزد خلیفه

آلزایمر...
ما را در سایت آلزایمر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : treatment-body بازدید : 200 تاريخ : پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 11:34

پنجاه تومن

پسری در خواب دید پدرش پنجاه تومن به او داد و فردا صبح با خوش حالی بلند شد و گفت بابا دیشب تو خواب به من پنجاه تومن دادی و پدر جواب داد اگر پسر خوبی نباشی همان هم پس می گیرم.

موضوعات مرتبط: طنز نامه

برچسب‌ها: پنجاه تومن

آلزایمر...
ما را در سایت آلزایمر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : treatment-body بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 9 آذر 1396 ساعت: 11:34